cârci în care se urcă oameni mai mici. nu-s animale înrudite cu bibilicile, de neînţeles e unde s-a dus pluralul. bÂrbaţii - deci cu cârci evidente - trec pe benzi rulante sub ochi comentatori femeieşti (nu feminini), sub formă de cutii de lapte. în coşul meu de lumi, cutiile cu lapte sunt comune şi trec des pe sub ochi femeieşti de vânzătoare neimpresionată. ele-s mai mereu aşa, neimpresionate, cu mâini rotitoare pe benzi rulante, vrând să-şi merite cutiile.
clujenii sunt clujati (scapaţi din ei)
miţura nemiţura, e o taxă
cele mai mici să devină miţura
eu nu ştiu, nu există camere, ci înclădiri în sept
sau în miţura?!..
brumihar, chipurile rochii de mireasă româneşti - trebuie făcute cu brumi sau nesquik.
..poza care se uită la mine, compania pe care-o aud cântând, apoi ce era viaţa? 'fotografia, quel momento non c’e’*' - caraghioşii noi, cu duminica magică lângă, încuiată-n rame. plaja ca un film, poza din valuri şi plină de ele - care se uită la noi. într-o maşină avicolă, ca doi nebuni c-o stradă şi cu lumea în timp ce devine mică, de vara ta şi-a mea.
'la sento ancora cantare, fotografia - ma la (mala?) vita cos’e’?' - drag drag drag, momentul care nu există. semănător solemn de mult cu freddy** care volănea avioane şi freddy care zicea 'my life will never be the same', cu ochi ca nişte castane grase, azurii. apoi a căzut din avion şi-au înlocuit-o fetele ruginite blând, din culorile lui mistral (distorsionat: and yet i never had a backstreet guy, i know my momma never told me why, ce rău că n-am în dreapta sus litere suflate, unduitoare neregulat).
saveur fondue: freddy or heathcliff would know through.
lumii mei rari şi mai rari ca rari *sotto gli arcobaleni*; să nu mai înţeleg 'time with a yellow bow' în loc de 'tied with'.
pe cealaltă dansează o cortină în izbituri coregrafiate, iar la sfârşit renunţă - idee, de ce nu fac filme în care la sfârşit 'renunţă'?
cu peltea de gutui, zacuscă de ianuarie, zile de februarie atipic şi psihotic, în care iubirile, dramaturgia sau parcurile arată ca şoriceii în borcan, iar camera şi-oraşul sunt imense.
de asta nu caut versuri pe google.
- câţi ştiu că freddy e fată, că doarme cu biscaya? -
amintiri ale mele, ca trenurile, nu poţi să nu recunoşti unul.
e trenul ăla.
sau tot un tren, mm, exact aşa.
recunoşti toate trenurile?
pentru ca-s ale mele.
pentru că mi se mişcă ochii prea repede.
* 'fotografia', al bano & romina power.
** 'till we meet again', '89.